mynet kendisi sana mail gönderdiyse vardır bir bildiği, ortalığı kızıştır derim. mesela tık başı 6 kuruş demiş, ben genel olarak tık ücretini 4 kuruş olarak biliyordum (yanılıyormuyum acaba :S ) sen tık başı 10 kuruş isterim de
malum özel bir mail göndermişler o zaman özel olarakta ilgilenmeleri gerekiyor
tabi adsense daha çok verir ama mynetten böyle bir fırsat gelmişken şansını zorla derim kardeş