Bu sistemin böyle yürümeyeceğini adsense de biliyor ya yayıncı sayısı düşürülüp kaliteli reklam yayıncılarına izin verecek yada bu şekilde devam edip ringofona para kazandıracak. Ringofon suan googleı sömürüyor bildiğim kadarıyla..