Reminder adlı üyeden alıntı:
Selam. Sanırım satturkey'i okurken bir problem oluyor. :S

satturkey in rss ini ben yayınlıyorum. Bir bakrmısınız sizde çıkıyormu?

SatTurkey

Bu arada evet o mod benim. Şuan onu geliştirmeye devam ediyorum.....
Türkçe karakterleri göstermiyor.