varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 senedir adsense programındayım tarihinde bu kadar kötü olduğunu hiç görmedim
Kazançların düşme sebebi 1 aydan fazla oluyor sanırım, reklamların tıklama bölgesi sadece başlık olduğu için. Bendede kazançlar 1/3 e düştü tıklanma sayısıyla birlikte çünkü Türk sitelerin çoğunda yabancı reklamlar çıkıyor ve tıklama sadece bilinçsizce oluyor, tıklama alanıda küçülünce haliyle bilinçsiz tıklamalarda azalıyor