Arkadaşlar Site Ekle, Toplist, Link Ekle adresine kurduğum Linker scripti vardı. Çok güzelde hit çekiyordu. Bir süre sonra hit düşünce sandboxa düştüğümü sandım ve araştırdığım kadarıyla google linker scriptinden hoşlanmıyormuş
Doğal olarak hemen scripti sildim. Yeni kurduğum link directory diye bir script kurdum. Şimdi bu google linker scriptini sevmiyor anladık. Peki bu scripti silince yine siteye kötü muamelemi yapıyor yoksa script değiştiği için normale dönüyormu ?