neoberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BleedCry çok uzak ora ya ben tarsusluyum oraya da gideriz ama yakın bi çözüm daha hoş olur
Peh be (: Aşk engel tanımaz.. Şişenin içine mektup yazmak değil , onun için emek harcamak önemli olan.. Neyse , Tarsus'da ki tekelleri dolaş madem sor tek tek Kabere var mı diye (;