Çetinkaya'ya uğra (; bildiğim kadarıyla Mersin'in en büyük alışveriş merkezi orası.. Orada da Kabere varsa git onu al , içinde ki şarabı iç ya da bana gönder sonra şişeyi sıcak suda ( Kaynar ) beklet 1 gün kadar , üzerinde ki kağıtlar dağılınca da mektubunu yaz.. Mantar'ı mutlaka tirbişon ile çıkart ki tersini taktığında sorun olmasın (; Yıllar önce denenmiştir..

Sağlıcakla..