Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önünde bilgi hazinesi r10 var vps yönetimi ve server yönetimi arasında pek fark yok siten 30 k olunca vpsde devam edemessin herhalde bir yerden başlaman gerek

çok saol fark yok demen mutlu etti yeterince dogru diyorsun bi yerden baslamak lazım bi ay içinde geçerim sanırım siteyi satmazsam

ödeme yeni yaptıgım için vps rami arttırır bi ay daha dururum.. daha sonrada bas agrıtmaya sunucu sorunlarıyla devam ederim yardımlar için teşekkürler..