sunucu gelioda aklıma ondanda korkuyorum ekstra bilmem gereken birşey varmı felan die ufak birşey olunca mal gibi kalırım sonra.. ben bi fiyatları kontrol edeyimde yavastan..

sizce bi sıkıntı olurmu sunucuya geçersem kasma olayı olarak deilde yönetimi açısından.?