kusura bakma ama böyle saçma sapan işlerle uğraşmayın.
davetiye sisteminin mantığı ne ? forumda hiç tanımadığın birine yalvar yakar bi devetiye atmasını isticen ( hiç tanımadığın adamın birine gururunu ezdirip aşağılık bi hale gelinceye kadar yalvarıcan, ki o da memnun olursa veya egosu tatmin olursa ) sana davetiye atıcak
Bu davetiye senin üye kayıt işleminin onay makamı olucak
davetiye sistemi gibi boş salak ve gereksiz ve vbye zıt bir eklenti olamaz
zaten bu var forumlarda, onunu için buna bakmazlar bile.
Üye kayıt sistemini onaylı şekilde ayarlayınca aynı oluyor
..........................