Şu an ekleyemiyorum ama Grup Vitamin'in tedirgin sazan şarkısına bitiyorum.
Çocukken bir kasetleri vardı bende hep dinlerdim. Sonra kırıldı o, aradım taradım bulamadım. Yaş da 6-7 olduğu için bir daha temin edememiştim. Ne üzülüyodum be

Edit:
RapidShare Webhosting + Webspace
İlk 5 saniyesini duyunca kapatmayın