Arkadaşlar gördüğünüz kaçtane hosting firması lisansli plesk kullaniyor.Yada sizlerde dısardan 150 200 ytl 'lik makinalar aliyorsunuz üzerinde plesk kurulup veriyor sizce 150 200 ytl'lik makinaya 1000$ lık yazilimin lisansini girip vereceklerinimi saniyorsunuz

Suan yurtdısından ve yurticinden nekadar hosting firmasi adi altinda firma varsa hepsi crack kullaniyor.En basit calistigim datacenter bile crack'ini kendisi bana verdi

kolay gelsin
bu işi evine bir bilgisayar koyup hosting satanlar kaçak kullanabilir ama bizim gibi şirketler bu riski alamaz
bizde lisanslı plesk kullanıyoruz
aylık 30-40 $ için riske girmeye değmez ki birde satış yapıyorsun olası bir durumda serverin kapalı kalması seni mahveder.