Massacre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hostcini vps i yaklaşık olarak 2 - 3 ay kullanmıştım.
pekde memnun değildim.sıkıntı ne verdikleri hizmet ne başka birşeyden değilde sunuculardaki vps sayısından kaynaklanıyordu açıkcası.
teşekkür ederim arkadaşım.Bende neden hiç kimse bir yorumda bulunmuyor diye kendi kendime acaba yanlış mı bakıyorum diyordum...