Hostcini vps i yaklaşık olarak 2 - 3 ay kullanmıştım.
pekde memnun değildim.sıkıntı ne verdikleri hizmet ne başka birşeyden değilde sunuculardaki vps sayısından kaynaklanıyordu açıkcası.