argo adlı üyeden alıntı:
İçinizde web tracking sisteme ihtiyac duyanlar oluyor mu (bir hesap da bir den fazla domainin: en fazla ziyaret edilen sayfalarını, ziyaretçinin sayfa da kalma süresi, hangi arama motorundan gelmiş, hangi şehirden(Türkiye) kaç kişi gelmiş gibi imkanların olduğu bir sistem)
Bu hizmeti ücretsiz vermenin bir faydası olur mu, yoksa bir bedel karşılığında mı verilmeli.
bak herzaman kendini düşünerek cevabı bulursun aslında ben neti iyi kullanırım ama herşeyi kullanmam benim kullandığımı herkez kullanabilir.
yapacağın servis çok iyi ve ücretli olursa kullanırım. ama aylık max 8-10$ veririm

normal ve ücretsiz olursa kullanmam çünkü çok var.
ücretsiz ve çok iyi olursa tabikide kullanırım
kolay gelsin