RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklısın zaten ben bu yıl için değil gelecek yıl için. sınava gelecek yıl gireceğim. bu yaz sonuna kadar biraz olsun para kazanayım diyorum.
arkadaşım yaklaşımın tam ironik olmuş.

Yani dershane parasını karşılamak için sanal alemden para kazanmaya çalışıyorsun.

Oysa sanal aleme bulaşırsan dershaneye konsatre olamazsın bu internet öyle birşey.

Eğer bir birey dershaneye gidiyorsa ve gerçekten birşeyler öğrenmek istiyorsa televizyondan bile uzak durmalı bence.