Bu konu benim için de iyi oldu. Uzun bir süre e-ticarete girim mi girmeyim mi diye düşünüyordum. Üniversite ve askerlik bitiminde bu işe girsem daha iyi olacak sanırım.

Post atan ve konuyu açan arkadaşlara teşekkürler.