Konu
e-ticaret yapan arkadaşlar
27-01-2008, 16:30:21
#28
Gookhan
Bu konu benim için de iyi oldu. Uzun bir süre e-ticarete girim mi girmeyim mi diye düşünüyordum. Üniversite ve askerlik bitiminde bu işe girsem daha iyi olacak sanırım.
Post atan ve konuyu açan arkadaşlara teşekkürler.