alsan cok ıyı olur fakat sırket oldugu ıcın adını tescıllemıs oldugu ıcın dava acarak gerı alabılır domaını ama sız ondan once hem alıp hemde adınıza tescıllersenız talıh kusu az kalır o sırkete dava bıle acabılırsınız adıma tescıllelttıgım telefon numarasını kullanmıs dıye sansın var ıse tabı bu dedıklerım