greennetworksun yenı firması yanı artık tamamen turkiyesunucu oldular daha once 5 ay çalıştım kendılerıyle eylül ayında ümraniyede kendi datacenterlarını açtılar, benım ayrılma sebebim datacenter açarlerken 1 aylık kesıntı yaratmalarıydı ama artık bişi olucağını sanmıyorum.. hizmet,destek vb. iyidir