macgunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla Opel EGEM tüm bakimlarda 10 YTL ederindeki benzin katkisini 50 YTL den fatura ediyor... her giren araci düsünürseniz iyi para eder... Hem de depoda 4-5 litre maksimum dizel varken yaptilar ben faturaya dikkatli bakmasam araci 5-6km sonra birakacaktik herhalde yolda... o katkilar full depoya konurlar...

Ben de bu isten haddiyle iyi anlayan bir otomotiv mühendisiyim bazen hiç geregi olmadigi halde parça degistirmeye kalkan servisler gördüm... ardindan sorun çözülmeyince baska bir parçayi degistiren... buna böyle devam eden...
Hımm... Bazı parçaların set olarak geldiği ve tamir olmadığı, sadece değiştirildiği için sanayiden daha pahalıya geldiğini biliyorum ama gereksiz parça değişimi ve standart tutara yapılan bindirmeyi ilk kez senden duyuyorum. Gittiğin servisle alakalı birşey olsa gerek. Sürekli Opan'a gidiyorum ve hiç böyle bir problemim olmadı.