Valla Opel EGEM tüm bakimlarda 10 YTL ederindeki benzin katkisini 50 YTL den fatura ediyor... her giren araci düsünürseniz iyi para eder... Hem de depoda 4-5 litre maksimum dizel varken yaptilar ben faturaya dikkatli bakmasam araci 5-6km sonra birakacaktik herhalde yolda... o katkilar full depoya konurlar...
Ben de bu isten haddiyle iyi anlayan bir otomotiv mühendisiyim bazen hiç geregi olmadigi halde parça degistirmeye kalkan servisler gördüm... ardindan sorun çözülmeyince baska bir parçayi degistiren... buna böyle devam eden...