Gaziantep/Nizip'te ufak bir dükkan gördüm.
Yaşlı bir amca çalıştırıyordu, oralılar bilir, küçük şarküteri gibi.
Adam cama "Yoğurt kablarını getirmeyen şerefsizdir" yazmıştı.
hemşerim hayatından bezmiş o zaman
Gaziantep merkezdeyin henüz bu tip bi "tipliğe" rastlamadım.