Gaziantep/Nizip'te ufak bir dükkan gördüm.
Yaşlı bir amca çalıştırıyordu, oralılar bilir, küçük şarküteri gibi.

Adam cama "Yoğurt kablarını getirmeyen şerefsizdir" yazmıştı.