Asuswebde sunucusu veya vps si olanlar dikkat edin dosyalarınızda virüs olabilir. Bütün sitelerim sunucudaki virüsden dolayı google tarafından fişlenmiş.

Asusweb sayesinde başıma gelmedik kalmadı bu ay 185 ytl olan sunucuya 250 ytl verdim... 30 günlük sunucuyu 10 gün kullanamadım sırf yedekler için istediler bu parayı googleden fişlendim indexlerin çogu silindi battık sayende asusweb Allah belanızı en kısa zamanda verir inşallah...

Diyecek söz bulamıyorum yıllardır verdigim emekler sayenizde kül oldu.

Dip not: yedekleri alamayanlar destek@asusweb.com adresine mail atın kaç para istediklerini sorun hiç çekinmezler bir miktar para karşılıgında sizin sitenizi size satarlar BU ALEMİN EN ŞEREFLİ İNSANLARI OLAN ASUWEB ÇALIŞANLARI VE MUSTAFA AVLAĞI'yı yaptıkları bu şerefli davranışlardan ötürü kutluyorum umarım sizin gibileri gelmez bir daha r10 a...