Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
Paypalın sevmediğim 2 huyu var
1- Türkiyeye ödeme yapmaması
2- Gelen parayı gönderene iade etmeye çabalaması,her adımda ''ne olursun DENY yap ne olursun DENY yap'' demesi
bak buna katılıyorum

bende parayı iade ettiğimde deny butonu olmaması gereken yerdeydi

ya cancel yapayım derken deny yapmıştım

aciliyetten de farkedemedim....