Öyle tabi. İnsanlar 100 konu 5 ytl diyor ama. Özel mesajdan 5 ytl ye 250 konu açıyorlar. Buna açıklık getirelim. Ve hala 100 konu 5 ytl die konu açmasınlar bence. Bakmıyorlar bile