Konu
Pin i girdim fakat..
25-01-2008, 13:53:01
#4
winston
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
gangan..vergi bilgisi istemiş..
amerika için vergi var..onlarla bağın varsa vatandaşlık ya da amerikada yaşan biri gibi..bunu belirtmeni istiyor