bende bu saatten sonra eminim. 1000 i yollayan 450 yi de yollar. ama keşke hiç yalan olmasaydı işin içinde baştan anlatsaydı durumunu, olay bu noktaya gelmezdi onu söylemeye çalışıyorum.

saygılar,