Konu
yine msn ben ve müşterim
25-01-2008, 12:36:10
#13
kscmersin
geceleri oluyorum böyle gündüzleri denemesinler o olay oldugunda hava çoktan kararmıştı kafam sakinleşmeye başlamıştı damla damla
gündüzleri çok asabiyim ona göre