Öncelikle Kardeş 1 Sayfaya 3 Ten Fazla Link Koymak Pek Sağlıklı Değil Diye Duydum Ve Reklamlara Tıklayın Diye Bi Yazı Yazman Da Risk Altına Alıyor Seni

Hem Adsense Den Banlanınca

otomatikmen

google banlıyor ve google arama da

alt sıralara düşüyorsun başıma geldi
zaten 3 ten çok görünmez ister koy ister koyma ok
üyelere öyle bişey atmadım...
yok yani öyle bişey..Manyakmıyım ben ..