her ne kadar dolandırmadım geri yollayacam dense de 1450$ gibi bir meblağı alıkoymak, insanları oyalamak ve sözünü yerine getirememek çok çirkin bir davranış.

bu olaydan forumdaki herkes pay çıkarsın ve herkese paypalını bozdurmaya çalışmasın. elmasgunes dışında kimseye paypal bozdurmadım bu olaydan sonra da bozdurabileceğimi zannetmiyorum. bu arada elmasım biraz paypalım var bozar mısın?

umarım bu tür sorunlar bir daha yaşanmaz. herkese kolay gelsin...