gnydgn Ben 7 olarak gördüm, sen kaç diyorsun ?
Edit: 37. hafta öyleymiş.
MuTAs Kazanmak deyince ben adsenseden kazanmak anladım çünkü adsense bölümünde, hit arttırmak için neler yapılır diyorsan, blogu güncel tut, link değişimi yap, yapabiliyorsan özgün yazılar ekle. Tabi bu içerikiğin hitap ettiği kitle kısıtlı, ne kadar uğraşsan çok fazla hit çekmez tahmin ediyorum. Yinede sen elinden geleni yap. Başarılar..