Backorder önsipariş demek ve bunun için de bedel ödemeniz gerekiyor..

Ama tam olarak bilmiyorum nasıl oluyor. Backorder versem anlaşılır değil mi? Avantajı tam olarak nedir? Yani Kesin bende mi kalır? O da backorder yaparsa berabere mi kalıyoruz