Merhaba arkadaşlar ilk önce tüm müşterilerimizden özür dileyerek konu ile alakamızı belirtmek isteriz.Serverimiz 20 ocak 2008 tarihinde Nixcon Datacenter'dan Tedarikçimiz olan bir firma adını veremiyorum bizimle olan anlaşmasını bilinmeyen bir nedenle fesh etmiştir.Bu zamana kadar en az 1 gün öncesinden söylense yeni sunucu hazırlanır ve taşıma işlemi yapılır.Ben şehir dışındaydım telefon geldi sitelere ulaşılamıyor ordan hemen müdahele etmeye çalıştım firmayı aradım makine açılacağı söylendi bekliyoruz makine açılacak telefon telefon üstüne arıyoruz ama telefonumuza çıkan yok.Neyse kaç gün geçti aradan hiç bir siteye ulaşılmıyor sonunda dün gece sunucu açıldı ve hemen yedekleri çekmeye başladım . şuan itibari ile 5 gb lık yedek çekildi ve 3 gblık veride çekiliyor.yeni makine hazır yedeklerin tamamı geldiğinde yüklenip yeni ip adresi ile teslim edilecektir.Telefona niye çıkmadım inanın 1000 lerce kez arandım ve hiç bir zaman kaçıp yok olalım düşüncesi olmadı olmazda sadece durumun mahcupluğu ve suçumuz olmadan siz değerli müşterilerimizi mağdur ettiğimizden açamadık.Her zaman gururluyuz çünkü sattığımız ürünün arkasında duruyoruz .en geç yarın öğlene kadar tüm yedekler yüklenip yeni ip ile yolumuza devam edeceğimizden emin olabilirsiniz.

Ümit Eker