HoBaa adlı üyeden alıntı:
Bende İnanmıyorum Kişisel Fikrim Tabi.
Can hala foruma girip çıkıyor ama bir açıklama yapmıyor. Gerçekçi doğru düzgün bir açıklama yapsın ben özür dilemesinide bilirim. 6 gün bekledim kimseye onun hakkında kötü bişey demedim kimseyi kolay kolay karalamam ama herşey ortada. Beni ne kadar madur ettiğinide biliyor. Bu kadar vurgumduymazlık olmaz ...
haram zıkkım olsun bi de iyinette domain alıyor hala :
Kaliteli Domainler Satılıktır - Page 4 - iyinet.com forum webmaster kaynaklari