Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
22-01-2008, 20:59:27
#75
Ersin
gerçekten çok hoş eğer böyle birşey olursa bende alırım.uzun kollu olursa daha güzel olur hatta birde kazak modelleri çıkarın