fatihbaz adlı üyeden alıntı:
forumum phpbb ama işin garibi zaten online kişi sayısı öyle fazla degil.zaten şuan günlük tekil hitim 210 civarı mı ne..yani sistemi kasacak bişey degil.üstelik raporda belirtilen,yavaşlıga sebep oldugu söylenen sayfalar da 1 yada 2 sayfadan oluşuyor.mesela atıyorum webmaster/phpbb bölümünde xxx modu ile ilgili bi sayfa var bana gösterdigi ama sayfada topu topu 5-6 tane mesaj var....
Doğumgünü modu varsa kurmayın şu meredi