Bence direk yargıya gitmeli nede olsa yargı bağımsız, youtube yi bile çizmişler bakarsınız adsense de kırmızıya boyarlar neden olmasın. itirazın varsa şikayet edeceksin kardeşim ( unutmadan başvuru yaparken genelde okumadan direk onayladığımız sözleşmeye bakmak gerek sonra bir sürü dava masrafı kalmasın üstümüze, günlüğünü 100 ytl ye yatırıryorlar )