ekŞi adlı üyeden alıntı:
Yabancı hostinglerde CPU'yu yükselttiğin zaman acımadan kapatıyorlar ki bence haklılar .. Çünkü CPU yükselince diğer siteler de yavaşlıyor ..
Sitenin azı bölümlerini kapatmanı öneririm .. Joom'u hiç bilmiyorum ama, mesela forum gibiyse eğer, online kullanıcı listesini, kullanıcı şuan şurada geziyor, toplam mesaj, toplam üye vs. gibi istatistikleri kaldır .. CPU'yu kazacağını düşündüğün bölümleri kaldırıp bir üsre öyle dene ..
Yukarda arkadaşların dediği gibi sürüm farklılarından da olabilir ..
fatihbaz, forumun phpBB ve yüksek online kişi sayısına sahipsen tavsiyem forumunu başka bir forum scriptine convert etmen .. Başka forum scriptlerinden de IPB'yi öneririm .. Aynısı başıma geldi, phpBB'den IPB geçtim, sorunum halloldu ..
forumum phpbb ama işin garibi zaten online kişi sayısı öyle fazla degil.zaten şuan günlük tekil hitim 210 civarı mı ne..yani sistemi kasacak bişey degil.üstelik raporda belirtilen,yavaşlıga sebep oldugu söylenen sayfalar da 1 yada 2 sayfadan oluşuyor.mesela atıyorum webmaster/phpbb bölümünde xxx modu ile ilgili bi sayfa var bana gösterdigi ama sayfada topu topu 5-6 tane mesaj var....