Yok sitemde başka yorucak bir işlem yapan modül veya bileşen yok.Bu yüzden sef zorunlu olarak gidici.Ayrıca joomla.org da bile sef in işlemcileri çok yorduğu yazıyor.Napalım sefsiz de iyi gidiyor.