Konu
Ben şimdi bu hostu napayım :(
08-07-2006, 18:42:39
#13
EFO
Yok sitemde başka yorucak bir işlem yapan modül veya bileşen yok.Bu yüzden sef zorunlu olarak gidici.Ayrıca joomla.org da bile sef in işlemcileri çok yorduğu yazıyor.Napalım sefsiz de iyi gidiyor.