Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
script çalıştı ancak script kontrol panelinden ayarlarda değişiklik yapıp kaydet dediğimde sayfa görüntülenemiyor. ekart scripti kurdum ekartı seçip heşeyi yaptıktan sonra gönder dediğimde sayfayı görüntülenemiyor uyarısı çıkıyor. bu sorun neden kaynaklanır?