Yazılımsal nedenlerden dolayı bir haftadır Counter'ci arkadaşları üzmüştük loss sorunu nedeni ile bu gece network afalladı sunucuların %30 u ile yurt dışındaki 1gb boyutunda dosyayı çekmeye başladık.. 12-13 Server ben kullanabildim bu çalışmada bana yardım eden Engin (akarweb) Ufuk(htservers) ve şuan uyuyan olup bitenlerin farkında olmayan Dr.wave ayrıca sitesi kapalı durumda olan ****** ya teşekkürler 8)

dr.wave


akarweb


ufuk


bana yardım edecek müşteri sayısı az oldugundan sallamayadım sonuna kadar networku ama şunu gördümki loss 0 az önce 1.4 Gbps kullanım yaptık banamısın demedi Serdar Yurtcan'a sonsuz teşekkürler buradan

Şuan Counter-Strike sunucularının tamamı 0 loss 8) sabah öyle akşam 0