SistemNetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nixcon farklı Netinternet farklı bir nevi.
Biz Nixcon'la calıstık zamanında fakat kesilmeler oldugu için sunucuları yurtdısına tasıdık fakat Netinternet'in co loc. hizmeti basladıgında trden sunucu aldık suan gayet memnunuz Osman Makal ve ekibi işini layıkıyla yapıyorlar tavsiye ederim..
Ama datacenter aynı datacenter ? Sorun orda. Osman beyi herkes öve öve bitirememiş. İşini iyi yaptığı gün gibi ortada. Fakat benim sıkıntım Osman bey ve ekibinden yana değil zaten. Nixcon'dan yana..