bowfinger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok bu da olmadı bu da internet explorer da açmıyor
SwfObject ile IE sorununu aşabilirsinin

Bendeki Sqfobjecti kullanmak istersen :zeytechdns.net/templates/scripts/zswfobject.js

Kullanımı:
<script type="text/javascript" src="zswfobject.js">
<div id="videogoster"></div>
<script type="text/javascript">
var so1 = new SWFObject("http://player.zeytechdns.net/flvplayer.swf?1172444940", "flvplayer", "479", "395", "7",  null, true);
so1.addParam("allowFullScreen", "false");
so1.addParam("allowSciptAccess", "always");
so1.addVariable("lockallcontrols", "false");
so1.addVariable("config", "http://player.zeytechdns.net/skin/config.xml");
so1.addVariable("flv", "http://player.zeytechdns.net/flv.aspx?id=whcGk2hK7hM");
so1.write("videogoster");
function makeBigFoundry(){
window.moveTo(0,0);
window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight);
}
</script>
videoid' i flv.aspx den ayarlayabilirsin.
<script type="text/javascript" src="zswfobject.js">
zswfobjecti koyduğun klasör vs. tam yolunu yazmayı unutma