Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
21-01-2008, 23:46:57
#63
okyay58
Anti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu güzel bide tshirtin arkasına , tam üst tarafa örümcek koyarsak çok özel ve güzel durur diye düşünüyorum