Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
21-01-2008, 22:54:05
#58
Anti
Üyeliği durduruldu
okyay58 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu güzel bide tshirtin arkasına , tam üst tarafa örümcek koyarsak çok özel ve güzel durur diye düşünüyorum