Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
21-01-2008, 22:47:12
#57
Anti
Üyeliği durduruldu
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir tasarım öneriside benden ;
Tasarım güzel ama bunu bastırmaya kalkarsanız maliyet çok artar o alttaki grafiği kaldırıp bastırmak lazım tshirte