Ben büyük tanklarda ki suları 15 günde bir değiştiriyorum , Dip çekimi vs yapıyorum... Fanus suyunu da 1 haftada bir değiştirirsen sorun olmaz... Ayrıca ne aldınız Lepistes filan mı , yoksa japon mu ?