Konu
Balık Besliyen R10 Üyeleri..
20-01-2008, 22:15:47
#2
BUGRAHANN
Ben büyük tanklarda ki suları 15 günde bir değiştiriyorum , Dip çekimi vs yapıyorum... Fanus suyunu da 1 haftada bir değiştirirsen sorun olmaz... Ayrıca ne aldınız Lepistes filan mı , yoksa japon mu ?