Adı Aşk sebebimin , aslında vazgeçişlerim olmalıydı seninle birlikte biten ama olmadı , ya ben beceremedim ya da seninle ilintili idi sorunların bütün kaynağı... Ben sana gül dedim , güller soldu , Aşk dedim aşıklar ağladı , sev dedim sevenler öldü..
Ne daha fazlasını yazacak mecalim kaldı , ne bir daha arayıp " Bir Daha beni arama " demeni duyacak cesaretim...

Offff Offf.