Konu
Beni Yaralı Yaralı , Bırakıp Gidiyor..
20-01-2008, 19:24:20
#46
BUGRAHANN
Çekilin kenara , ben olmuşum hoş zaten...
Aşk da devre , ara vs. olmaz , ya Biter , ya devam eder..